Ո՞ւր գնայ Ժողովուրդը

Արա Գրիգորեան

«Մեր Համայնք» լրատու ցանցի վարիչ կազմի անդամ

 

Տասնամեակներ շարունակ իրանահայ համայնքն իր զանազան խրախճանքների ու սուգերի առիթով համախմբւել է իր քաղաքի եկեղեցիներում ու միութիւններում: Դրա օրինակները բազմաթիւ են որոնցից կարելի է նշել Տրընդէզը, Վարդավառը, Զատիկը, Նոր Տարին, Ապրիլ 24-ը, եւ վերջին մէկ տարւայ ընթացքում նաեւ Հրանտ Դինքի սպանութեան դէմ բողոքի համահաւաքը:

Բայց վերջին տարիներին, ազգային իշխանութիւնը, առաջնորդ սրբազանի հրահանգով, հերթաբար ժողովրդին արգիլել են Ս. Սարգիս մայր եկեղեցու բակում համախմբւելը: Դա առաջին անգամ պատահեց հինգ տարի առաջ, երբ տրընդէզի ազգային-աւանդական տօնի առիթով ժողովրդին արգիլեցին եկեղեցու շրջափակում հրաւառութիւնից եւ եկեղեցու դուռը փակելով ժողովրդին փողոց վռնդեցին, հենց նոյն եկեղեցու խորհրդի անդամներն ու կարգապահները: Այդ օրը, ժողովուրդը եկեղեցու առջեւ համախմբւեցին եւ փողոցում հրաւառութեամբ տօնեցին աւանդական տրընդէզը: Դժբախտաբար մեր երկրի այն օրերի ոչ ապահով պայմանների պատճառով, պետական-զինորական ուժերը արագութեամբ շրջափակեցին «արտաքսեալ» ժողովրդին եւ ձերբակալեցին մի քանի երիտասարդի եւ ի վերջոյ ցրեցին նրանց: Այդ օրւանից սկսեալ սրբազան առաջնորդի միջոցով մեր համյնքում հիմք դրւեց ոչ պատշաճ սովորութիւնը՝ սեփական ժողովրդին եկեղեցուց վռնդելըը:

Այդ ցաւալի իրողութիւնը միայն չսահմանափակւեց տրընդւզով, եւ հերթը հասաւ վարդավարին: Ժողովուրդը նաեւ զրկւեց իր հաւատքի տան շրջափակում վարդավառը տօնելուց: Այս տարի եւս եկեղեցու պատասխանատուներն արգիլեցին եկեղեցու շրջափակում վարդավառի աւանդական տօնի շատ սիրւած ջրախաղը: Համախմբւած ժողովուրդն ի բողոք եկեղեցու պատասխանատուներին, համախմբւեց եկեղեցուն (Ս. Սարգիս) կից նորակառոյց զբոսայգում, որը կրկին անգամ ցրւեցին պետական-զինւորական ուժերի միջոցով եւ ի վերջոյ ձերբակալւեցին 4 երիտասարդներ: Նշելի է, որ սոյն օրը, ժողովրդի առջեւ փակւեցին նաեւ նոյն թաղում գտնւող դպրոցների դռները, որտեղ ժողովուրդն առիթ կունենար համախմբւելու եւ վարդավառը տօնելու:

Այստեղ մի անմեղ հարց է առաջանում, թէ ի՞նչ է սեփական ժողովրդին եկեղեցու շրջափակում աւանդական տօնախմբութիւնից զրկելու բուն նպատակաը: Արդեօ՞ք կայ մի ինչ որ յետին նպատակ:

Բոլորս լաւ գիտենք, որ մեր համայնքը, օրըստօրէ նոսրանում է եւ ժողովուրդը տուն-տեղը թողած արտագաղթում է հեռաւոր ամերիկաներ, ուրեմն ինչո՞ւ մեր ազգային իշխանութիւնն ու հոգեւոր առաջնորդը իրենց անտրամաբանական գործով ժողովրդի մօտ առաջացնում են առաւել դժգոհութիւն, որը եւ կարող է արտագաղթի դրդապատճառների մի փոքրիկ մասը դառնալ: Երբ այլեւս ժողովրդի մօտ կորում է պատկանելիութեան զգացումը ու ազգային իշխանութեան հանդէպ վստահութիւնը, էլ ազգային իշխնութեան մօտ ինչ սպասելիք կայ թէ ժողովուրդը մնայ եւ պաշտպանի իր համայնքային ունեցւածը եւ կառոյցը:

Մեծամասնութեան ասութեամբ ազգային իշխանութիւնը նման քայլի դիմելով փորձում է մի կերպ ժողովրդին մղել արտագաղթի, բայց մենք հնարաւորին չափով խուսափում ենք այս բոլորի մէջ տեսնել մի ինչ որ յետին նպատակ, եւ այս իրավիճակը համարելով լոկ բացթողում՝ ազգային իշխանութեան եւ առաջնորդի կողմից, յոյսով ենք, որ մեր ազգային իշխանութիւնն ու սրբազան առաջնորդը կը վերանայէն իրենց որդեգրած ընթացքը եւ կրկին անգամ ժողովրդին առիթ կը տան իր սրբավայրում ազգային տօնակատարութիւնները իրականացնելու ուղղութեամբ:

8 Responses

  1. apsos yev hazar apsos vor hamaynkn ayspisi hokevor hoviv uni, vor’@ voch janachum e ays joghovrtin, voch hamakrum, voch el martu tegh dnum.
    gerashnorh srpazan hayr jisht e duk mer hovivn ek, bayx menk irok vochkharner chenk.

  2. barev jez, chgitem te ovker ek duk, chnayaj da nerkayooms karevor chi, karevor ayn gordjn e vor duk arden isk arel ek, yev yes voghjoonoom em jer ays kayle, yev jez hajoghootun maghtoom, jer bolor temanere inch vor chap mtajeloo arit en talis iskapes, chnayaj yes jer hamaynkij chem😀 yev groom em jez joughaij bayj inch lini chlini motavorapes nooyn khndirnern oonenk inch nayev duk, iharke aveli pokr sahmaneroom, de inch hajoghootun zej.

  3. Ashkharhi bolor yergirnerum yegeghesu darasgum vorove gerbov ar u vajarke argelvaz e (mom,etc, anvjar dalisen martgans) bays mer yegeghesum momis brnaz minchev surp badgerner yev mgrduchan vgayagan e be nerkhe ruz vajarumen!
    Hargeli srbazan, avel lav chi nra pokharen vor zer glkhu yev aransi vochmi iravunki khisd argelkner gnkeg, gag yev es hartserin badaskhaneg? Gidenk vor cheg ga yev mer hartserin cheg badaskhani kani vor vochmi gerbov BADASKHANADU cheg. Oriort arminen es verevum nshela vor “gerashnorh srpazan hayr jisht e duk mer hovivn ek, bayx menk irok vochkharner chenk”, armine jan tuyl dur asem vor mer martig ays surp srbazanin voch entunumen vorbeszi hoviv yev voch entunumen vorbeszi arachnort, ashkharhi vochmi yergrum sran chen asum ARACHNORTEL, sa ISHKHEL a gochvum🙂

  4. Barev !
    Hnaravor e che storagrahavak kazmakerpel Kilikyo katoghikosaran srpazanin poxelu pahanjov ?!
    Bayc inchu chenk naxadzernum ?! Nuynist elektronayin kareli e kazmakerpel !

    Minas

  5. Hamazaynem minas jan, ari miyasin hedevenk ays zragire😉 im e-mail e arthur@ecd.cc a yete sangasir inz gri avel shad khosenk es temai shurj🙂

  6. Սիրելիներ «Մեր Համայնք»ի վարիչ կազմը շուտով ձեռնարկելու է նմանօրինակ հարցախոյզներ ու նաեւ Խորհրդածութիւնների բաժին: Ուրեմն Ձեր էներգիան ապահովէք այդ բաժնում խօսելու եւ գրելու համար:
    Մնացէք մեր հետ:

    «Մեր Համայնք» լրատու ցանցի վարիչ կազմ

  7. Ey babaaa… hargeli enger/engeruhiner, nakh vokhjunumenk zer mdadruchune, hedo el menk enkan energy unenk vor ura minchev verchana…!!!:D Basi ed, barza vor gemnank, chani garzag zez getoghnenk u gertank miyus party-in gemiyanank???
    Lav mnaseg engerner, sbasumenk nor lurerin;)

  8. ok😉 pahecink uremn !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: